miércoles, 26 de noviembre de 2014

Leopard Print Nails




I decided to go a little out of my comfort zone.  That's right, animal print is not my fort.

Hoy decidi hacer algo fuera de mi zona de confort. Es cierto, el animal print no es mi fuerte.


Products used:

Nude base (no name)
Dark brown polish (no name)

For the leopard spots I mixed 3 shades of pink
'Pixie Slick' by Sally Hansen (4 drops)
'Orquidea' by Vogue Fantastic (3 drops)
'Exotic Pink' by L.A. Colors (2 drops)
The reason I did this was to create a shade similar to the glitter.

Loose glitter 'Polly' by Violet Voss over 'Pixie Slicks'





close up


This design was inspired by my daughter's dress. I just gave it a little twist by adding the glitter.  As an accent nail and also added in some random spots of the animal print as seen on the close up picture.


Este diseño fue inspirado en el vestido de mi hija. Yo solo le cambie un poco agregandole la escarcha como uña de acento y en algunos puntos al azar del animal print como se puede ver en el close up.


one more picture


For some people, this could be the easiest design because it does not need any skills, it is simply made with a dotting tool or even can be done with a toothpick or a bobby pin. But for some reason I am never satisfied with my results... 


Para algunos, este diseño podria ser el mas facil porque no requiere ningun talento, puede simplemente ser hecho con una herramienta de puntos e incluso con un palillo de dientes o un pasador para el cabello. Pero por alguna razon yo nunca estoy satisfecha con mis resultados.


I hope you like this quick review
Have a great day.

Espero les haya gustado esta reseña
Tengan un buen dia.

© Copyright 
All Right Reserved.

Todas las imagenes 
estan sujetas a derecho de autor

No hay comentarios.:

Publicar un comentario