sábado, 22 de agosto de 2015

"Emerald Nails" ... + Born Pretty Store


Here is another never posted blog for the same previous reason.
A super elegant elaborated accent nail.
How do you like green??





Aqui otras uñas que nunca publique por la misma razon previa.
Una muy elegante y elaborada uña de acento.
Como te gusta el verde??



My base color is "Turquesa" by Vogue Fantastic.
Is a metalic shimmery emerald green shade, and I still wonder why it is called 'turquesa'.
It covers in 2 easy coats. Super easy to work with and so smooth.




Mi color base es "Turquesa" de Vogue Fantastic.
Un esmalte verde esmeralda metalico con brillo, y yo todavia me pregunto porque se llama 'turquesa'..
Este cubre con 2 capitas. Muy facil de trabajarlo.


On my accent nail I used.... well writing this after a few months I dont remember if I used one or two coats.. 
Let's say 2 thin coats of "As Gold As It Gets" by Essie.
Gold flakies on a clear base. 




En mi uña de acento use... Bueno escribir esto despues de unos meses no recuerdo cuantas capas use..
Digamos 2 capas ligeras de "As Gold As It Gets" de Essie.
Escarcha dorada en una base transparente.



To elaborate my nail I used this strass I got from my local craft store.
It has rhinestones like the 'aurora boreal crystals'
Love it.
If you have been following me since ever, you probably remember that I taught how to make these same strass with an earring in case you can't find this.
If not, here is the link  click here  



Para elaborar mi uña use este tipo de estras que encontre en mi tienda local.
Tiene esas piedritas como el 'aurora boreal'
Me encanta.
Si me has seguido desde un largo tiempo recordaras, probablemente, que les enseñe como hacer estos estras con un arete, en caso tal no encuentres este mismo adorno.
Si no, puedes verlo aqui click aqui


These cubes rhinestones are from Born Pretty Store 
They have the back flat to fit the surface of the nail.
Item #16091
Color #5
Remember to use my code '4AG10' at check out and you will receive a 10% off at www.bornprettystore.com 




Estos cubos son de Born Pretty Store 
Tienen una parte plana para mejor adherencia a la uña.
Articulo #16091
Color #5
Recuerden usar mi codigo '4AG10' para recibir un 10% de descuento en www.bornprettystore.com 








I really hope you like this.
Have a great day.



Espero les haya gustado.
Tengan un buen dia.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario