lunes, 20 de abril de 2015

Beach Scene Nails




It has been a while since I painted a scene on my nails... And now it's a good time since I saw these wavy vinyls from Snail Vinyls



Ya tengo un buen rato que no pinto un paisaje en mis uñas... Y ahora es un buen momento desde que vi estos vinilos ondulados de Snail Vinyls



Base color "Limonada" Vogue Fantastic.





Polishes used:

"Limonada" (base color)
"Oceano" (sea)
"Blanco Armiño" (sea foam)
All tree by Vogue Fantastic.

"Christmas gone plaid" OPI Products

"nude" Paola 

"Brown" Esmaltes Darosa

close up
I really love this mani but for the first time I don't have a very long review (laugh face). 
I'm felling very dizzy today.  I'm really enjoying the experience with this vinyls, they make a manicure easier to do than it looks.  


En realidad me gusta este diseño pero por primera vez no les tengo una larga reseña (cara de risa). Hoy me siento algo mareada. Pero aparte de eso estoy disfrutando mucho la experiencia con estos vinilos, hacen que un manicura sea mas facil de hacer de lo que parece. 

© Copyright 
All Right Reserved.

Todas las imagenes 
estan sujetas a derecho de autor


No hay comentarios.:

Publicar un comentario