jueves, 16 de abril de 2015

Triangular Vortex Nails




Second attempt using these cute vinyls and its a complete success.



Segundo intendo usando estos lindos vinilos y es suceso total.




I chose these that i call triangular vortex. So the first attempt at this i complicated it just a little, but then i found out a better way to use and you can see it on my youtube channel. Find me as NailsAndTowel.
These are from Snailvinyls www.snailvinyls.com
They have a lot of different designs on their page.



Elegi este diseño que le llamo vortex triangular. Asi que la primera vez que lo use lo complique un poco, pero comprendi una forma mas facil de usar que lo pueden ver en mi canal de youtube. Encuentrenme como NailsAndTowel. 
Estos son de Snailvinyls www.snailvinyls.com
Tienen una variedad de diseños en su pagina. 


My base color is "Circuit" by L.A. Colors. This polish has a consistance of an acrylic paint. It's not very smooth but covers with 2 coats only, but it can be fixed with a coat of topcoat as seen on index and pinky nails. 


Mi color base es "Circuit" de L.A. Colors. Este esmalte tiene la consistencia de pintura acrilica. No es muy pareja que digamos pero cubre con 2 capas solamente, pero puede arreglarse con una capa de topcoat como se ven en las uñas del indice y meñique. 



I personally think that if we use vinyls they work better when using a glittery polish because of its thickness it won't smear.
I used this textured one or liquid sand by Vogue Fantastic "Tropical". 


Yo personalmente creo que si usamos estos vinilos, trabajan mejor cuando usamos un esmalte escarchado por causa de su consistencia gruesa no se embarra. 
Yo use este esmalte efecto arena de Vogue Fantastic "Tropical"


These cute tiny studs are from Born Pretty Store.
And you can use my code '4AG10' to recieve 10% off your order at www.bornprettystore.com


Estas piedritas son de Born Pretty Store.
Y pueden usar mi codigo '4AG10' para recibir un 10% de descuento en www.bornprettystore.com


close up
As you can see here, the is no smudged polish at all. I really love how it turned out. 
I really hope you like this quick review. 
Have a great day.


Y como pueden ver aqui, no hay ninguna mancha del esmalte. Me gusto mucho como quedo.
Espero les haya gustado esta reseña.
Que tengan un buen dia. 


© Copyright 
All Right Reserved.

Todas las imagenes 
estan sujetas a derecho de autor

                         

No hay comentarios.:

Publicar un comentario