viernes, 24 de junio de 2016

Textured Roses - Ft Whats Up Nails


I did the exact same color combo a few months ago, remember the Textured Watermelon Nails
I was inspired by my own work, and decided to do more textured roses..
This time using some vinyls 






Yo hice unas uñas del mismo color unos meses atras, recuerdan Textured Watermelon Nails (Sandias Texturadas)? 
Estuve inspirada en mi propio diseño, y me fui con mas rosas texturadas.. 
Esta vez usando vinilos para uñas.. 



Base color is "Onix" by Vogue Fantastic / Cosmeticos Vogue
2 coats to get it opaque. 




El color base es "Onix" de Vogue Fantastic / Cosmeticos Vogue
2 capas para que sea totalmente opaco. 





To create the roses I used 'Roses Stencil' from Whats Up Nails 
I confess that this one in particular is a little bit harder to work with..
It is somehow big 
But it worked perfectly on my thumb.. Because my thumb nail is less curved and obviously bigger thant the rest of my nails..
My other nails are way too curved for this particular kind of stencil.. 

To paint the roses I used "Tropical" (pink) and "Cactus" (green)
both by Vogue Fantastic as well. 





Para crear las rosas use la plantilla de Whats Up Nails 

Confieso que estas en particular son un poco mas dificil de manejar. 
Es un poco grande. 
Pero funciono perfectamente en mi pulgar.. Porque la uña es menos curva y obviamente mas grande.
Mis otras uñas son demasiado curvas para este tipo de plantilla..

Para pintar las rosas use "Tropical" (rosado) y "Cactus" (verde)
Ambos de Vogue Fantastic. 



Here I did 2 coats of topcoat for a smoother finish.

"Super Shine" by Sally Hasen

Aqui le di 2 capas de topcoat para un resultado bien parejo. 




I love how the thumb turned out ..
All vinyls work better with this nail xD.. 




Me encanta como quedo en el pulgar.. 
Todas las plantillas funcionan mejor en esta uña xD.. 





I'm still happy with the result..
On my middle nail I cut a small piece of the stencil to do just one rose..





Aun asi estoy muy feliz con el resultado..
En la uña del medio corte un pedazo de la plantilla para hacer 1 sola rosa.. 



I hope you like this one
Have a great day




Espero les guste
Tengan un buen dia

No hay comentarios.:

Publicar un comentario